Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:01:48+01:00
Http://giik.pl/UserFiles/Image/zespoly/ready1.jpg

http://www.youcandance.biz.pl/album_pic.htm?pic_id=2317

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/20786/warszawa393.jpeg

http://www.taniec.net/static/IMG_1858.jpg

http://proba.chdk.netstrefa.pl/archiwum/649/glowne.jpg

http://www.mmwroclaw.pl/rep/newsph/2230/6810.3.jpg

http://www.szauer.lapok.hu/images/tanc/electric.jpg

2010-01-10T11:02:11+01:00
Http://images.google.pl/images?q=tancerzy%20electro%20boogie&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=pl&tab=wi

tu masz link