Odpowiedzi

2010-01-10T11:05:16+01:00
1.Czy lubi Pan/Pani swoją pracę?
2.Jak długo uczy Pan/Pani danego przedmiotu ?
3.Czy prowadzi Pan(i) lekcje według przygotowanego scenariusza?
4.Czy zdarza się, że lekcje przedłużają się i trwają w czasie przerwy?
5. Jak często jest Pan(i) zmuszony(a) przerywać lekcje, aby uciszyć uczniów wykonać inne czynności nie związane z tokiem zajęć?
6.Jak ocenił(a)by Pan(i) ogólny stopień zainteresowania uczniów przedmiotem, którego Pan(i) uczy?
7.Czy uczniowie nieobecni na lekcjach mają uzupełniony materiał?
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:06:45+01:00
1 Na czym polega pani zawód?
2 Jaki ma pani system oceniania?
3 W czym się pani sp[ecjalizuje?
4 Umie coś pani nadzwyczajnego w zakresie kompiterowym?
5 Jaki materiał musi pani przeprowadzić z uczniami?
6 Podstawowe czynności obsługi komputera.
7 Ile jest dobrych programów do zadań pisemnnych?
8 Z c zego warto korzystać w komputerze?
9 Czego warto uczyć się na informatyce?
10 Jakie bede mieć kwalifikacje po tym przedmiocie?
11 Czego mogę się nauczyć ?
1 1 1
2010-01-10T11:08:51+01:00
Czy praca nauczyciela informatyki jest atrakcyjna,pełna wrażeń ?
Dlaczego zdecydował/a się pan/pani zostac nauczycielem?
Dlaczego akurat ten przedmiot a nie inny?
Czy ma pan/pani swoich ulubieńców w szkole?
Czy lubi pan/pani swoja pracę ?
1 5 1