Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:08:42+01:00
Personifikacja (uosobienie) jest to środek stylistyczny polegający na metaforycznym przedstawianiu zwierząt i roślin, przedmiotów nieożywionych.
68 3 68
Nadanie cech ludzkich zwierzętom roślinom rzeczą
2010-01-10T11:08:43+01:00
Persona (łac.) osoba

Personifikacja to uosobienie, czyli nadanie rzeczy, zwierzęciu lub roślinie cech ludzkich.
83 3 83
2010-01-10T11:10:18+01:00
Jest to środek stylistyczny który ma za zadanie przedstawienie zwierząt i roślion, oraz przedmiotów nieożywionych w sposób metaforyczny jako osoby ludzkie.
70 4 70