Odpowiedzi

2010-01-10T11:09:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:19:03+01:00
Najpierw, aby obliczyć wysokość równoległoboku należy skorzystać z tego, że krótszy bok jest tak naprawdę przekątną kwadaratu, a wynika to z tego, że kąt między dolną podstawą a lewym bokiem jest równy 45°, czyli wzór na przekątną kwadratu jest następujący: d=a√2 ( czyt: przekątna kwadratu jest równa a√2, gdzie a jest bokiem kwadratu, jeżeli znamy przekątną, to możemy bok sobie wyprowadzić tak jak pokazane )
d=a√2
4=a√2/:√2
a=4/√2

a=h

P=ah

P=4/√2*12
P=48√2

Odp: Pole równoległoboku jest równe 48√2.

Zadanko z opisem, dobrze wykonane, wszystkie obliczenia, jak coś niezrozumiałe to pisz na pw. Liczę na naj...
13 3 13