Odpowiedzi

2010-01-10T11:09:16+01:00
Http://weblinux.w.interia.pl/grafika.html
tu powinieneś znaleść co ci potrzebne:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:01:07+01:00
-Zajmuje się obsługą pulpitu, paneli menu, uruchomionymi aplikacjami i innymi pożytecznymi ułatwieniami.
-Systemy zarządzania okien zwane również menedżerami okien służą do zarządzania programami działającymi w rodowisku graficznym.
- Jego elastyczna budowa sprawia, że doskonale nadaje się zarówno do pracy na samodzielnej stacji roboczej, jak i w rodowisku sieciowym.
- Windows pozwala na wywietlanie okien z dowolnš zawartociš na zdalnym ekranie.
- Wiele programów, które zostały nazwane przez autorów menedżerami okien, zawierają dodatkowš funkcjonalnoć - paski dokowania dla apletów, paski narzędziowe, menu startowe i inne.
2 3 2