Odpowiedzi

2010-01-10T11:09:50+01:00
A)
p = f/s
f = ps
s = f/p

nie weim jak zrobic to b
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:12:25+01:00
A) p=f/s I × s
f = ps I : p
s = f/p

b) δ x g x h I : gh
δ= 1/gh

δ x g x h I : δh
g= 1/δh

δ x g x h I : δg
h= 1/δg
2010-01-10T11:13:34+01:00
A) P= f/s /mnozymy przez s
Ps=f /dzielmy pprzez P
s=f/p
B) δ x g x h tego zabardzo nie da sie przekształcic bo jest jedna strona równania