Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:12:52+01:00
Kocham,
tak puste słowo,
które może dać tyle radości na nowo.
Kocham te dobre radośc przynosi,
Kocham te złe radość odbiera.
Jednak jest jedno słowo, które łaczy je oba.
To miłośc, miłość moja kochana.
2010-01-10T11:18:16+01:00
Kocham Cię tak prosto brzmi,
Kocham Cię pragnę powiedzieć Ci,
I chcę czule całować usta Twe,
A Ty wtul się w ramiona me,
I wyszepcz słodko, że też kochasz mnie...
1 3 1
2010-01-10T11:18:38+01:00
Chciałabym...
widziec radośc w jego oczach zawsze, gdy będę obok,
Chciałabym...
aby jego pocałunek był słodszy niż czekolada,
Chciałabym...
aby moje serce biło mocniej w jego obecności,
Chciałabym...
czuc się przy nim swobodnie i jednocześnie wyjątkowo,
Chciałabym...
trzymac go za rękę każdego dnia,
Chciałabym...
w jego obecności odczuwac harmonię i spokój,
Chciałabym...
życ z myślą, że on o mnie myśli,
Chciałabym...
czuc smutek zawsze, gdy będę musiał go opuścic,
Chciałabym...
aby wiedział, że może na mnie liczyc,
Chciałabym...
miec go za największego przyjaciela,
Chciałabym...
aby zastąpił wszystko inne,
Chciałabym...
móc wiedziec, że on czuje się przy mnie tak jak ja przy nim,
Chciałabym...
aby to uczucie było szczere i prawdziwe,
Chciałbym...
wiedziec, że będzie tak do końca,
Chciałabym...
żeby był...


liczę na naj. ;***

jak chcesz inne , lub krótsze to pisz do mnie ;d ;*
1 5 1