Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T11:56:15+01:00
Pinokio szedł powiedzieć kolegom z klasy ,żeby przyszli bo się zmieni w chłopca ,ale Pinokio z Patykiem pojechali do Krainy Leniów i i jego plany się zmieniły .W Krainie Leniów było im bobrze ,lecz spotkała ich przykra niespodzianka za karę ,że Pinokio bez pozwolenia pojechal do Krainy Leniów .Więc z tego powody zostali zmienieni w osły
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:58:17+01:00
Jednym ze złych czynow Pinokia to sprzedanie swojej ksiązki dla biletu do teatru na ktury Dzepetto cieszko pracowal a przeciesz byl bardzo biedny.Pinokio tak był zauroczony kukiełkami że zapomniał o swoim dziadku że dla niego był gotów sprzedac wszystko aby chłopcu z drewna było dobrze,zapomniał o uczuciach i obowiązkach jakimi miał sie kierowac ,czego uczył go Dzepetto.
5 3 5