Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-23T16:00:31+02:00
00110011-
zapis: 0 · 27 + 0 · 26 + 1 · 25 + 1 · 24 + 0 · 23 + 0 · 22 + 1 · 21 + 1 · 20 = 51

reszty nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T16:07:40+02:00
A.) 00110011
b.) 23
c.) 192

Binarny:
a.) 51
b.) 10111
c.) 11000000

Nie ma kodu decynalnego. Jeśli już to decymalny.
Kod heksylny jest trudno zamieniać. Kto daje takie hardcorowe pytania na informatyce? :)