Odpowiedzi

2010-01-10T11:16:04+01:00
1: 100 000
w tym przypadku ma się rozumieć że 1km na mapie daje nam 100 000km w terenie. Więc 5km przy 1: 100 000 = 500 000
1: 500 000= 5 * 500 000= 2500 000
1:2 000 000= 5 * 2 000 000= 10 000 000
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:21:05+01:00
A) 1:100000

1cm - 1km
x- 5km
x=5cm

b)

1cm - 5km
x = 1 cm

c)

1cm - 20 km
x- 5km
x = 0,25 cm

x- długość odcinka na mapie
2 4 2