Odpowiedzi

2010-01-10T11:27:14+01:00
6a²=486/:6
a²=81
a=9

Odp. Długość krawędzi sześcianu wynosi 9.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:33:07+01:00
Najpierw trzba podzielic na 6 po szxescian ma 6 scian
486:6=81
teraz trzeba znalezc liczbe ktora pomnozona przez siebie da 81
jest to liczba 9
bo 9x9=81
a trzeba tak zrobic bo sciaanami szescianu sa kwadraty a one maja takie same boki :)
czyli dlugosc krawedzi to 9
prosze o naj ;))))
2010-01-10T12:43:48+01:00
6a²=486/:6
a²=81
a=9
no to tak jakbyś d\ziliłam przez 3