Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:17:45+01:00
3osobowa
narrator-wszystkowiedzacy
4 4 4
2010-01-10T11:18:26+01:00
Narrator wszechwiedzący ,który sprawnie relacjonuje kolejne wydarzenia,wraz z bohaterami przenosi się z miejsca na miejsce , zna ich przeżycia. Narracja jest prowadzona w trzeciej osobie.
17 4 17
2010-01-10T11:18:40+01:00
Typ narracji: trzecioosobowa
Typ narratora: jest to chyba tzw. narrator wszechwiedzący czyli "zna wszystkie wydarzenia, zarówno z przeszłości jak i z przyszłości, oraz psychikę bohaterów, sam nie uczestniczy w akcji utworu"
4 5 4