Jest to zadanie z przyrody, ale nie ma takiej kategorii :(
1.Które zdania są prawdziwe, a które fałszywe? Obok zdania wpisz literę P, jeśli jest prawdziwe, a F jeśli jest fałszywe.
a). W procesie glebotwórczym w wyniku wietrzenia skał powstaje tzw. zwietrzelina, którą zasiedlają najpierw bakterie, a potem porosty......
b) Właściwości gleby zależą tylko od zawartości próchnicy......
c) Uprawiając rośliny człowiek zmienia skład gleby.......

2. Niektóre rośliny mają łodygi podziemne, w których gromadzą substancje pokarmowe. Połącz w pary rodzaj łodygi z nazwą rośliny u której dana łodyga występuje, wpisując obok właściwą cyfrę.

a) bulwa... 1. perz
b) kłącze... 2.czosnek
c)cebula.... 3. burak
4. ziemniak

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:20:45+01:00
1 A to Prawda
B to Fałsz
C to Prawda

2 zmieniak, burak- bulwa
kłącze- perz
cebula- czosnek
1 5 1
2010-01-10T11:23:11+01:00
A) F
b) P
c) F

2.A3
B1
C2

Bardzo proszę ale nie jestem pewna.Lepiej jakbyś sobie porównała z innymi odpowiedziami :)
1 5 1