Odpowiedzi

2010-01-10T11:22:56+01:00
Czy w dzisiejszych czasach łatwo jest być dobrym człowiekiem ?
Nie myślę , iż bycie dobrym człowiekiem w dzisiejszych czasach jest nadzwyczajną sztuką . Uważam tak z powodu naszego życia codziennego . Doskonałym przykładem będą moi rówieśnicy którzy na każdym kroku przeklinają , szukają rozwiązania w bujkach czy też niszczą własnść państwa , gminy czy też szkoły . Czy tak postępuje dobry człowiek ? Zdecydowanie nie dlatego moim zdaniem nie jest łatwo być dobrym człowiekiem w dzisiejszych czasach .



26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:23:39+01:00
W dzisiejszych czasach bycie dobrym człowiekiem nie jest łatwe. Trzeba przestrzegać wielu zasad, mieć ułożony system wartości oraz nie myśleć egoistycznie. Należy w odpowiednich momentach umieć opanować złe emocje, a czasami poświęcać swoje marzenia dla innych. Myślę, że bycie dobrym człowiekiem oznacza bycie szczęśliwym człowiekiem, gdyż czasami szczęście innych jest ważniejsze i należy to dostrzegać. Bycie dobrym człowiekiem polega na mówieniu lub czynieniu odpowiednich rzeczy, w odpowiednim czasie, w odpowiednim miejscu i w otoczeniu odpowiednich osób, czego każdy z nas uczy się przez całe życie.
52 4 52
2010-01-10T11:23:51+01:00
W dzisiejszych czasach trudno nam być człowiekiem dobrym. Jest tak ponieważ , ludzie między sobą są nie życzliwi i robią wiele krzywd. Zło rzeczą sobie oraz są w ciągłych kłótniach. Żadko kiedy zdarza nam się pomagać bezinteresowanie, bo jest nam tak poprostu wygodniej przejść obojętnie obok drugiej osoby. Każdy z nas żyje w swoim systemie i najczęściej nie chcemy się wtrącać w życie innych, ani żeby na odwrót- nie wcinali się do nas.
30 3 30