Musze zrobic projekt "moj przysly zawod"
wybralem informatyka
opiszcie mi co zawrzec w tym projekcie im wiecej tym lepiej dam naj !! nie obrazil bym sie jak ktos by zrobil prezentacje na ten temat !! :)) jak ktos by byl chetny niech napisze ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T16:13:07+01:00
1Wubierz klase do której idziesz do liceum/gimnazjum nie wiem gdzie jesteś
2. wybierz studia czyli np politechnika jakaś
3. wybierz specjalizacje np architektura systemów operacyjnych
4.wybierz pracę ofertę np którą chciałbyś wykonywać
5. napisz co umiesz np php html itd
6. napisz czego chcesz się nauczyć
7.Napisz ile chciałbyś zarabiać
i chyba to wszystko
2010-01-10T16:32:09+01:00
Musi zawierać dlaczego go wybrałeś.
czemu,kiedy cie zainteresował.
ile chczesz zarabiać.
jaką szkołe wybierzesz.
2010-01-10T18:35:34+01:00
Zaprojektuj kompa myszke klawiature itp sale iformatyczną i klase