Odpowiedzi

2010-01-10T11:20:39+01:00
Długość 5cm
rozpiętość skrzydeł 15cm
2 3 2
2010-01-10T11:23:18+01:00
Długość ciała 5cm
Rozpietość skrzydeł 15cm
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:23:58+01:00
1mm x 50 = 50mm
50mm = 5cm
5cm w skali 50:1

3mm x 50 = 150mm
150mm = 15cm
15cm w skali 50:1

Odp: Wymiary motyla na rysunku będą równe: długość - 5cm, szerokość - 15cm

PROSZĘ O NAJLEPSZĄ!!!!
9 5 9