Odpowiedzi

2010-01-10T11:21:59+01:00
1 - one
2 - two
3 - three
4 - four
5 - five
6 - six
7 - seven
8 - eight
9 - nine
10 - ten
11 - eleven
12 - twelve
13 - thirteen
14 - fourten
15 - fifteen
16 - sixteen
17 - seventeen
18 - eighteen
19 - nineteen
20 - twenty
21 - twenty-one
22 - twenty-two
23 - twenty-three
24 - twenty-four
25 - twenty-five
26 - twenty-six
27 - twenty-seven
28 - twenty-eigt
29 - twenty-nine
30 - thirty
31 - thirty-one
32 - thirty-two
33 - thirty-three
34 - thirty-four
35 - thirty-five
36 - thirty-six
37 - thirty-seven
38 - thirty-eight
39 - thirty-nine
40 - forty
41 - forty-one
42 - forty-two
43 - forty-three
44 - forty-four
45 - forty-five
46 - forty-six
47 - forty-seven
48 - forty-eight
49 - forty-nine
50 - fifty
51 - fifty-one
52 - fifty-two
53 - fifty-three
54 - fifty-four
55 - fifty-five
56 - fifty-six
57 - fifty-seven
58 - fifty-eight
59 - fifty-nine
60 - sixty
61 - sixty-one
62 - sixty-two
63 - sixty-three
64 - sixty-four
65 - sixty-five
66 - sixty-six
67 - sixty-seven
68 - sixty-eight
69 - sixty-nine
70 - seventy
71 - seventy-one
72 - seventy-two
73 - seventy-three
74 - seventy-four
75 - seventy-five
76 - seventy-six
77 - seventy-seven
78 - seventy-eight
79 - seventy-nine
80 - eighty
81 - eighty-one
82 - eighty-two
83 - eighty-three
84 - eighty-four
85 - eighty-five
86 - eighty-six
87 - eighty-seven
88 - eighty-eight
89 - eighty-nine
90 - ninety
91 - ninety-one
92 - ninety-two
93 - ninety-three
94 - ninety-four
95 - ninety-five
96 - ninety-six
97 - ninety-seven
98 - ninety-eight
99 - ninety-nine
100 - a hundred

Mam nadzieje ze pomoglam ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:26:02+01:00
1 - one
2 - two
3 - three
4 - four
5 - five
6 - six
7 - seven
8 - eight
9 - nine
10 - ten
11 - eleven
12 - twelve
13 - thirteen
14 - fourten
15 - fifteen
16 - sixteen
17 - seventeen
18 - eighteen
19 - nineteen
20 - twenty
21 - twenty-one
22 - twenty-two
23 - twenty-three
24 - twenty-four
25 - twenty-five
26 - twenty-six
27 - twenty-seven
28 - twenty-eigt
29 - twenty-nine
30 - thirty
31 - thirty-one
32 - thirty-two
33 - thirty-three
34 - thirty-four
35 - thirty-five
36 - thirty-six
37 - thirty-seven
38 - thirty-eight
39 - thirty-nine
40 - forty
41 - forty-one
42 - forty-two
43 - forty-three
44 - forty-four
45 - forty-five
46 - forty-six
47 - forty-seven
48 - forty-eight
49 - forty-nine
50 - fifty
51 - fifty-one
52 - fifty-two
53 - fifty-three
54 - fifty-four
55 - fifty-five
56 - fifty-six
57 - fifty-seven
58 - fifty-eight
59 - fifty-nine
60 - sixty
61 - sixty-one
62 - sixty-two
63 - sixty-three
64 - sixty-four
65 - sixty-five
66 - sixty-six
67 - sixty-seven
68 - sixty-eight
69 - sixty-nine
70 - seventy
71 - seventy-one
72 - seventy-two
73 - seventy-three
74 - seventy-four
75 - seventy-five
76 - seventy-six
77 - seventy-seven
78 - seventy-eight
79 - seventy-nine
80 - eighty
81 - eighty-one
82 - eighty-two
83 - eighty-three
84 - eighty-four
85 - eighty-five
86 - eighty-six
87 - eighty-seven
88 - eighty-eight
89 - eighty-nine
90 - ninety
91 - ninety-one
92 - ninety-two
93 - ninety-three
94 - ninety-four
95 - ninety-five
96 - ninety-six
97 - ninety-seven
98 - ninety-eight
99 - ninety-nine
100 - a hundred
2010-01-10T11:46:53+01:00
1. One
2. Two
3. Three
4. Four
5. Five
6. Six
7. Seven
8. Eight
9. Nine
10. Ten
11. Eleven
12. Twelve
13. Thirteen
14. Fourteen
15. Fifteen
16. Sixteen
17. Seventeen
18. Eighteen
19. Nineteen
20. Twenty
21. Twenty one
22. Twenty two
23. Twenty three
24. Twenty four
35. Twenty five
26. Twenty six
27. Twenty seven
28. Twenty eight
29. Twenty nine
30. Thirty
31. Thirty one
32. Thirty two
33. Thirty three
34. Thirty four
35. Thirty five
36. Thirty six
37. Thirty seven
38. Thirty eight
39. Thirty nine
40. Forty
41. Forty one
42. Forty two
43. Forty three
44. Forty four
45. Forty five
46. Forty six
47. Forty seven
48. Forty eight
49. Forty nine
50. Fifty
51. Fifty one
52. Fifty two
53. Fifty three
54. Fifty four
55. Fifty five
56. Fifty six
57. Fifty seven
58. Fifty eight
59. Fifty nine
60. Sixty
61. Sixty one
62. Sixty two
63. Sixty three
64. Sixty four
65. Sixty five
66. Sixty six
67. Sixty seven
68. Sixty eight
69. Sixty nine
70. Seventy
71. Seventy one
72. Seventy two
73. Seventy three
74. Seventy four
75. Seventy five
76. Seventy six
77. Seventy seven
78. Seventy eight
79. Seventy nine
80. Eighty
81. Eighty one
82. Eighty two
83. Eighty three
84. Eighty four
85. Eighty five
86. Eighty six
87. Eighty seven
88. Eighty eight
89. Eighty nine
90. Ninety
91. Ninety one
92. Ninety two
93. Ninety three
94. Ninety four
95. Ninety five
96. Ninety six
97. Ninety seven
98. Ninety eight
99. Ninety nine
100. Hunred

uff ; )
Pisałam sama, nie kopiowałam z neta.

Pozdrawiam! :)