Odpowiedzi

2010-01-10T11:26:52+01:00
Herbata ziołowa ( KrÄutertee) - na kolację
i zwykłą herbatę( tee)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:28:34+01:00
W Niemczech piją szczególnie dużo kawy, częściej niż herbatę.
No i lubią oczywiście piwo, co jest związane też z festiwalem październikowym.
Popularna jest też bawarka, czyli herbata z mlekiem.
1 5 1
2010-01-10T11:28:55+01:00
Wiadomo że piwo
i tzw. bawarke ;)
1 5 1