Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:43:54+01:00
Proszę cała przerobiona prezentacja i wstawiony film

http://www.sendspace.com/file/2lub67
2010-01-10T15:42:47+01:00
Zależy jakiego masz Office jeżeli masz 2007 to powinno być wstawianie i po prawej jest wstaw objekt video
w 2002 też tak powinno być
2010-01-10T17:41:44+01:00
Zależy w jakim programie
Z góry mówię że w programie Microsoft PowerPoint Się Nie Da.
W AbiWord Się Da.