Uzupełnij "tabelkę"

1.Jeśli promień ma 3 cm to jaką będzie miało :
a)średnice
b)długość okręgu
c)pole koła

2.Jeśli średnica ma 10 cm to jaką będzie miało :
a)promień
b)długość okręgu
c)pole koła

3.Jeśli średnica ma 2,2 cm to jaką będzie miało :
a)promień
b)długość okręgu
c)pole koła

4.Jeśli promień ma 3 1/3 cm to jaką będzie miało :
a)średnice
b)długość okręgu
c)pole koła




2

Odpowiedzi

2010-01-10T11:40:40+01:00
1.
a) 6cm
b)6π cm
c)9π cm
2.
a)5 cm
b)10π cm
c)25π cm
3.
a)1,1 cm
b)2,2π
c)1,21π
4.
a) 6 ⅔
b) 6 ⅔π
c)36 4/9 π
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:42:41+01:00
1
a)3
b)6π
c)6π
d)9π

2
a)5
b)10
c)10π
d)25π

3
a)1,1
b)2,2
c)2,2π
d)1,21π

4
a)3⅓
b)6⅔
c)6⅔π
d)11¹/₉π