Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:35:50+01:00
Ryby posiadają zamiast płuc skrzela.Dzięki nim oddychają pod wodą.Mają płetwy co umożliwia im pływanie .Są różne rodzaje płetw np. Płetwa grzbietowa płetwa ogonowa.Posiadają także łuski które mają dwie barwy.Jedna jest od strony brzucha jest ona Jasna. Druga znajduje się na grzbiecie i jest bardziej ciemna. Zapewnia to kamuflaż przed niebezpiecznymi Rybami.
1 5 1
2010-01-10T12:53:03+01:00
Ich przystosowanie zależy od skrzeli i wieksze ryby to mogą pływać po wszystkich głbokościach i dlatego tż ze niemagą łyski i kształt podłużny co sprawia mniejsze opór gdy płyną.