Odpowiedzi

2010-01-10T11:40:20+01:00
Zadanie 19:
a) -1/2x+1
b) 1/2x+1
c) x+1
d) -2x
e) -2x+3
f) -1/2x+2
Zadanie 20:
Miejsca zerowe, czyli rozwiązać przypadek y=0
a) x=2
B) x=-2
c) x=-1
D) x=0
E) x=1/2
f) x=4
Wartości dodatnie:
a) x<2
B) x>-2
c) x>-1
D) x<0
E) x<1/2
f) x<4
Wartości ujemne:
a) x>2
B) x<-2
c) x<-1
D) x>0
E) x>1/2
f) x>4
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:42:08+01:00
19. :
a) -1 / 2 x + 1
b) 1 / 2 x + 1
c) x + 1
d) - 2 x
e) - 2 x + 3
f) - 1 / 2 x + 2
20. :
a) x = 2
b) x = -2
c) x = -1
d) x = 0
e) x = 1/2
f) x = 4

Dodatnie :
a) x < 2
b) x > -2
c) x > -1
d) x < 0
e) x < 1 / 2
f) x < 4

Ujemne :
a) x > 2
b) x < -2
c) x < -1
d) x > 0
e) x > 1 / 2
f) x > 4

Na pewno jest dobrze bo niedawno rozwiązywałam takie samo zadanie.

Pozdrawiam! :)
2 3 2