Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:36:32+01:00
Było warto ponieważ, nauczyłam/em się jak być dobrym i sprawiedliwym.
Znam już uczucia ludzi biednych i oszukanych.
Potrafię się podzielić ze swoimi zdobyczami oraz dobrami materialnymi.
Potrafię się cieszyć z cudzego szczęścia.
Jestem osobą która potrafiła odnaleść swoje największe wartości, czyli dobroć, hojność, uczciwość oraz sumienność.
2 5 2
2010-01-10T11:38:15+01:00
Tak warto :
a) Jeśli lubisz czytać
b) jeśli lubisz opowiadania przygodowe
c) jeśli wierzysz w święta
d) jeśli potrafiz cieszyć się z czyjegoś szczęścia
e) jeśli lubisz zgredów ( głównym bohaterem jest zgred)
f) jeśli masz dobre serce

Nie warto :
a) jest to lektura


WIDZISZ WARTO TO PRZECZYTAĆ :)
4 4 4
2010-01-10T11:39:27+01:00
Zdecydowanie warto przeczytać " Opowieść Wigilijną " ponieważ :
- przedstawia problemy wielu ludzi , które dotyczą chytrości
- obrazuje człowieka dla którego liczy się tylko kariera i kasa
- ma na celu przekazanie nam iż w życiu czynienie dobra dla siebie i drugiego człowieka jest najważniejsze
- uświadamia nas iż nie warto być egoistą
- jesteśmy świadkami przemiany człowieka złego na człowieka dobrego

1 5 1