Odpowiedzi

2010-01-10T11:42:46+01:00
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na wystawę zwierząt. Będą to miedzy innymi psy, koty, pająki, weże.
Wystawa ta odbędzie się w (napisz gdzie) o godzinie 15:00.
Proszę o liczne przybycie.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:46:25+01:00
Ogłoszenie

Dnia 28 lutego 2010 roku w Domu Kultury w Warszawie odbędzie się wystawa psów i kotów rasowych. Uroczyste otwarcie odbędzie się o godzinie 10:00. Na wystawie będą psy i koty z całego świata. Można przybyć z własnym czworonogiem i uczestaniczyć z nim w wielu konkursach, w których można wygrać cenne nagrody min. wizytę w spa dla właściciela i jego pupila. Zachęcamy do przybycia. Każdy, kto odwiedzi Dom Kultury w tym dniu otrzyma wielką kość dla swojego zwierzaka.

Międzynarodowy Związek Psów i Kotów Rasowych oraz dyrektor Domu Kultury w Warszawie
14 3 14
2010-01-10T11:54:17+01:00
Ogłoszenie.
Zapraszamy wszystkich na wystawę zwierząt 20 stycznia 2010 r. o godzinie 11.00. Piękne rasowe psy i koty. A także i inne zwierzęta godne obejrzenia. Będzie to niezwykła wystawa, będą zwierzęta z całego świata! Wiele konkursów, w których każdy może wziąć udział. A także wiele innych atrakcji... Zapraszamy wszystkich miłośników zwierząt.
9 3 9