Odpowiedzi

2010-01-10T11:47:12+01:00
1 cm odpowiada 1000 cm w terenie
45mm=4,5cm
4,5cm * 1000cm= 4500cm= 45m
3,8cm*1000cm= 3800cm=38m
P=a*b
P=45m*38m= 1710m²
1710m²*21,5zł= 36 765zł
Odp. Państwo kowalscy zapłacili 36 765zł.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:50:40+01:00
Skala: 1:1000 czyli 1 cm na mapie to 1000cm w terenie.
wymiary :45mm czyli 4,5 cm i 3,8 cm
wymiary w terenie : 4,5 ×1000=4500 cm = 45m
3,8×1000=3800 cm = 38m
p=a×b =38 m ×45 m=1710 m2
cena działki: 1710 m2×21,5zł=36765 zł
odp: Państwo Kowalscy zapłacili za plac 36765zł
2 2 2
2010-01-10T11:50:49+01:00
Dane:
1:1000=1cm na mapie 1000cm w terenie
cena za 1m²=21,5zł
a)3,8cm*1000=3800cm=38m
b)45mm*1000=45000mm=4500cm=45m
P=a*b

P=38m*45m
P=1710m²
1710m²*21,5zł=36765zł

Odp.Pastwo Kowalscy za plac zapłacili 36 765zł.
3 3 3