Odpowiedzi

2010-01-10T11:48:10+01:00
A)
{2x -1/2y=3 /*2
{y- 4x=-6

{4x-1y=6
{-4x+y=-6

0=0 r.sprzeczne

b)
{x-y=3
{-5x+10y+(-10) / +10

{x-y=3 /*5
{-5x+10y=10

{5x-5y=15
{-5x+10y=10

-5y= 5 /:-5
y= -1

{x-y=3
{y= -1

{x+1=3 / -1
{y=-1

{x=2
{y= -1

c)
{6x+y=3
{3x+1/2y=5 / *(-2)

{6x+y=3
{-6x-y=3

0=7 r.sprzeczne

d)
{x-2y=-4
{1/2x+y=2 /*2

{x-2y=-4
{1x+2y=4
0=0 r.sprzeczne
25 3 25
2010-01-10T11:48:40+01:00
A) {2x - 1/2y = 3
{y - 4x = -6/+4x
{2x - 1/2y=3
{y=-6+4x
{2x-1/2(-6+4x)=3
{y=-6+4x
{2x+3-2x=3
{y=-6+4x
{0=0

8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:02:53+01:00
D) x-2y=-4
0,5x+y=2 /*2
x-2y=-4
x+2y=4
2x=0/2
x=0

c)
6x+y=3
3x+0,5y=5 /*-2
6x+y=3
-6x-y=-10
0=-7


b)
x-y=3 /5
-5x+10y=-10
5x-5y=15
-5x+10y=-10
5y=5//5
y=1

a)
2x-0,5y=3 /*2
-4x+y=-6
4x-y=6
-4x+y=-6
0=0


28 3 28