Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T11:46:46+01:00
Ewangelie wg św. Mateusza i wg św. Łukasza podają dwa różne rodowody Jezusa; według obu Józef wywodził się z rodu króla Dawida z pokolenia Judy. Według tradycji katolickiej Mateusz (rozdz. 1) podaje rodowód św. Józefa, a Łukasz (rozdz. 3) rodowód Maryi.
Nigdzie nie jest podane kto ył jego ojcem:*
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:22:25+01:00
Ojciec Józefa ma na imię Jakub Mt 1,16
Ojciec Józefa miał na imię Jakub a tak na przyszłość rodzice Maryi to Anna i Joachim dobra?
2010-01-10T16:01:53+01:00
Ojciec Józefa ma na imię Jakub .Możesz to znaleśc w ewangelii według Mt 1,16
4 4 4