Odpowiedzi

2009-09-23T16:11:46+02:00
X + y = 100litrów
y = 3x
4x=100
x=25
Mniejsza zuzywa 25 a większa 75 na minutę.
W ciągu 5 min: mała - 125l duża 375.
375-125=250l
Odp.Większa fontanna od mniejszej zużywa o 250 więcej litrów w ciągu 5 minut.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T16:12:34+02:00
{x+y=100
{x=3y

{3y+y=100
{x=3y

{4y=100
{x=3y

{y=25 <<<tyle wody bdzierze w ciagu minuty mniejsza fontanna
{x=75 <<<a tyle wieksza



25*5=125l
75*5=375l

375-125=250
2 3 2