Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:38:47+01:00
Die Digitalkamera - aparat cyfrowy
Die Uhr - zegarek
der RosenstaruB - bukiet róż
die CD - płyta
der Fotorahmen - ramka na zdjęcie
das Badminton-Set - zestaw do badmintona
das Fahrrad - rower
das Buch - książka
die Taucherausrustung - sprzęt do nurkowania
das Computerspiel - gra komputerowa
das Parfum - perfumy
die Ohringe - kolczyki
2010-01-10T14:15:10+01:00
Das Buch-książka
Der Rucksack-plecak
Das Parfum-perfumy
Die cd-płyta
Das Ohringe-kolczyki