Krzyżówka. Pytania w załączniku a poniżej na ile mają być liter.
1. 10 liter
2. 12 liter
3. 6 liter
4. 6 liter
5. 7 liter
6. 7 liter
7. 7 liter
8. 15 liter
9. 8 liter
10. 10 liter
11. 8 liter
12. 7 liter
13. 5 liter
14. 7 liter
15. 12 liter

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:32:41+01:00
1. 10 liter ( rękawiczki)
2. 12 liter ( motocyklista)
3. 6 liter ( silnik)
4. 6 liter ( ofiara)
5. 7 liter ( wypadek)
6. 7 liter ( hamulec)
7. 7 liter ( trójkąt)
8. 15 liter ( pozycja-stabilna)
9. 8 liter ( zeznanie)
10. 10 liter ( reanimacja)
11. 8 liter ( ratownik)
12. 7 liter ( gaśnica)
13. 5 liter ( pomoc)
14. 7 liter ( krwotok)
15. 12 liter ( resuscytacja)
2 5 2
2010-01-10T12:36:58+01:00
1-rękawiczi
2-motocyklista
3-silnik
4-ofiara
5-wypadek
6-hamulec
7-trójkąt
8-pozycja-stabilna
9-wezwanie
10-reanimacja
11-ratownik
12-gaśnica
13-pomoc
14-krwotok
15-resuscytacja
1 5 1
2010-01-10T12:57:38+01:00
Rękawiczki
Motocyklista
Silnik
Ofiara
Wypadek
Hamulec
Trójkąt
Pozycja - stabilna
Zeznanie
Reanimacja
Ratownik
Gaśnica
Pomoc
Krwotok
Resuscytacja

Pozdrawiam! :)