Odpowiedzi

2010-01-10T11:50:01+01:00
:)
Odp: uczniak , pierwszoklasista , itd. drugoklasista , pierwszoroczniak , drugoroczniak , pierwszak , trzeciak , czwartak , adept , licealista , gimnazjalista , abiturient , maturzysta , ekstern , prymus , olimpijczyk , poprawkowicz , hist.żart. a. żak , hist. seminarzysta , † sztubak
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T11:53:13+01:00
UCZEŃ:
-podopieczny,
-wychowanek,
-kursant,
-elew,
-abiturient,
-maturzysta,
-przyszły absolwent,
-student,
-magistrant,
-asystent,
-doktorant
Mam nadzieje ze pomoglam:)
14 4 14
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T11:53:58+01:00
wychowanek, słuchacz, elew, adept, następca, naśladowca, zwolennik
5 2 5