Na jutro zróbcie to proszę.
1.Ułóż dedykację którą wpisałbyś do książki K. Sisickiej kupionej z zamiarem ofiarowania jej komuś.
-kto komu i co chce ofiarować ?
-z jakiej okazji i dlaczego właśnie taki prezent ?
-miejscowość i data
2.Zredaguj w 10 radach (wskazówek) których mogliby udzielić, bohaterowie powieści współczesnym nastolatkom.

2

Odpowiedzi

2010-01-10T12:00:07+01:00
Mojej kochanej Przyjaciółce Ewie-
z serdecznymi życzeniami urodzinowymi.
Niech ta książka przypomina Ci o mnie zawsze
i niech będzie dla Ciebie towarzyszką w wesołych i smutnych chwilach.

Kasia
Warszawa, 10 I 2010 r.





1) mniej czasu poświęcać na granie w gry komputerowe
2) wolny czas spędzać na pomaganiu innym np. wolontariat
3) gdy masz złe stopnie w szkole, poświęcać codziennie 30 min na naukę danego przedmiotu
4) nie popisywać się przed kolegami/ grupą rówieśników
5) być zawsze sobą, nie udawać kogoś kim się nie jest
6) nie używać wulgarnych słów !

reszty nie umiem wymyśleć, ale mam nadzieje, że trochę pomogłam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:14:27+01:00
Mojej kochanej mamie za to,że zawsze jest przy mnie i mam w niej oparcie-Niech ta ksiązka Mamo będzie dla Ciebie wyrazem mojej miłości.


Paulina
10.01.2010r.

2.
1.Więcej czasu spędzać z rodziną,niz ciągle siedzieć przed komputerem.
2.Pomagać innym.
3.Okazywać miłość swoim najbliższym.
4.Nie obrażać sie na cały świat kiedy coś się stanie.
5.Okazywać szacunek starszym.
6.Nie wyśmiewać się z innych.
7.Uczyć się.
8.Nie zamykać się w sobie kiedy coś się stanie tylko porozmawiać z przyjacielem lub rodzicem lub też z inną osobą.
9.Zachowywać się naturalnie.
10Nie dokuczać innym.
1 5 1