Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T16:31:49+02:00
Uważam, że warto uczyć się historii, ponieważ gdy poznajemy historie wiemy jakie błędy ludzie zrobili kiedyś i możemy spróbować nie popełnić takich samych, więc prosto mówiąc ucząc się na błędach innych,np kiedyś ludzie spowodowali wojnę co sprawiło to nie korzyść dla nas, ponieważ to spowodowało wiele szkód. Historia nie uczy nas tylko błędów, ale też rzeczy i wydarzenia, które pomogą nam w naszym życiu.

Nie wiem czy dokładnie to powinno być w Twoim wypracowaniu, ale mam nadzieje,że pomoże Ci to w Twojej pracy;)
Pozdrawiam..:]
4 2 4
2009-09-23T19:12:34+02:00
Ja sądzę że warto uczyc się historii,ponieważ poznajemy przeszłośc ludzi,co robili źle-dzięki temu nie popełniamy tych samy błędów.

pan samochodzik i templariusze
archeologia

mumia
6 3 6