Odpowiedzi

2010-01-10T12:03:18+01:00
A) Ameryka północna
rzeka - Missisipi z Missouri
jezioro - j. Górne
morza i oceany - Morze Beringa, Czkockie, Beauforta, Bafina, Labradorskie, Sargassowe, Karaibskie. Ocean Spokojny, Arktyczny, Atlantycki

b) Azja
rzeka - Jangcy
jezioro - M. Kaspijskie
morza i oceany - Morze Barentsa, Karskie, Łaptiewówm Wschodniosyberyjskie, Czukockie, Beringa, Ochockie, Japońskie, Żółte, Wschodnio-Chińskie, Filipińskie, Południowochińskie, Arabskie, Czarne, Czerwone, Andamańskie. Ocean Arktyczny, Spokojny, Indyjski.

c) Europa
rzeka - Wołga
jezioro - Łagoda
morza i oceany - Morze Północne, Bałtyckie, Barentsa, Norweskie, Śródziemne, Tyrreńskie, Jońskie, Czarne . Ocean Atlantycki, Arktyczny
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:07:09+01:00
A)Ameryka Północna:
Rzeka - Missisipi 3778 km.
Jezioro - Jezioro Górne 82680km².
Morza - Sargassowe, Beauforta, Baffina, Labradorskie.
Ocean - Spokojny, Atlantycki.

b)Azja:
Rzeka - Jangcy 6380 km.
Jezioro - Morze Kaspijskie 374000km² inaczej nazywane Jeziorem
Morza - Arabskie, Japońskie, Ochockie, Południowochińskie, Czarne, Czerwone, Andamańskie, Filipińskie.
Oceany - Indyjski, Spokojny, Arktyczny.

c)Europa
Rzeka - Wołga 3530 km.
Jezioro - Łagoda
Morza - Bałtyckie, Północne, Norweskie, Śródziemne, Barentsa Jońskie, Czarne.
Ocean - Atlantycki, Arktyczny
1 2 1