Odpowiedzi

2010-01-10T12:03:26+01:00
1. sztuka przekonywania kogoś do własnych racji
2. skupisko wiedzy historycznej wykorzystywanej przez ludzi
3.zdolność tworzenia więzi i współdziałania z innymi, umiejętność pracy w grupie na rzecz osiągania wspólnych celów, umiejętność zespołowego wykonywania zadań i wspólnego rozwiązywania problemów.
4.Wzajemność jest wymianą dóbr, która jednak w ogóle by nie zaistniała bez spotkania sie ze człowiekiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:19:49+01:00
1. sztuka przekonywania kogoś do własnych racji.
2. Źródła prawa – pojęcie wieloznaczne odnoszące się do tworzenia i stosowania prawa.
3. Współpraca, współdziałanie - zdolność tworzenia więzi i współdziałania z innymi,
4.pomoc drugiej osoby, odwzajemnienie się. odpłacanie