Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T16:14:43+02:00
A więc:

c.) Mnożysz obie strony przez 2 by usunąć mianownik i wychodzi coś takiego:

3-x + x+2 = 1
Wydaje mi się, że w tym równaniu liczba 0 = -4

c.) W kolejnym to samo tylko mnoży się przez 4

x-x-1 = 1

Wychodzi, że 0 = 2 co oczywiście nie może być prawdą.

Może ktoś jeszcze coś podrzuci.
2009-09-23T16:21:06+02:00
C) x się skraca, strona lewa różna od prawej [L≠ (przekreślone "równa się", przez tą czcionkę tego nie widać) P], układ sprzeczny, nie ma rozwiązania [x∈zbiór pusty]
d) x się skraca, strona lewa równa prawej [L=P], układ tożsamościowy, ma nieskończenie wiele rozwiązań [x∈R]