Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T16:18:21+02:00
Bardzo lubię śpiewać. Chciałabym być gwiazdą muzyki pop. Rozdawałabym kilka set autografów na dzień. Robiła to co naprawdę kocham. Organizowałabym spotkania z fanami, zloty itd. Poznawałabym ludzi. Śpiewała dla nich i dla przyjaciół. Mogłabym śpiewać dla nich godzinami. Byłabym ważna osobą, chodziła po bardzo drogich sklepach, przygotowałabym kreacje na występy.
17 3 17
2009-09-23T16:22:22+02:00
Gdybym była dyrektorem szkoły zmieniła bym szkołę. Wprowadziła bym ,,szczęśliwy numerek''(o ile u was nie ma w szkole). Na weekendy nie można było by zadawać prac domowych. Dzień sportu był by przynajmniej 3 razy w roku. Powiększyła bym sklepik szkolny. I wprowadziła jeszcze z 2 automaty do szkoły.
16 3 16