Odpowiedzi

2010-01-10T12:11:10+01:00
2.Jezus jest Bogiem
1.Jezus jest współistotny Ojcu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:21:37+01:00

- Bóg jest ojcem jezusa i ich celem jest to samo , czynic aby ludzkosc sie nawróciła, i wten sposób są jednością.
-Bóg i ojciec to jednosc czyli jezeli widzymy jezusa to i ojca ( w nim)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T13:01:07+01:00
Pierwsze zdanie znaczy pan bóg i pan jezus są jednością.
drugie danie znaczy że jak zobaczy sie pana jezusa to ujżał w nim ojca.