Odpowiedzi

2010-01-10T12:09:10+01:00
P=a*b
b) 8cm x 6mm=4,8cm²
c) 0,6m x 0,5 m=0,3m²
d)2 dm x 2mm=4cm²
3 2 3
2010-01-10T12:10:55+01:00
B). P= a*b
P= 8*0,6
P= 4,8cm2
c).P=60*50
P= 3000cm2
d).P=2000*0,2= 400cm2
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:12:21+01:00
B)P= a *b
P=8cm*6mm
P=80 mm *6mm
P=480 mm kwadratowych
c)P=a*b
P=0,6m * 0,5 m
P=6cm*5cm
P=30cm kwadratowych
d)P=a*b
P=2 dm * 2mm
P=200mm*2mm
P=400 mm kwadratowych
12 3 12