Odpowiedzi

2010-01-10T12:08:20+01:00
Sklerotyk-zapominalski
dewotka-świętoszka
sknera-skąpiec
stary-w podeszłym wieku
kraść-brać bez pozwolenia
tchórz-człowiek strachliwy
cherlak-człowiek mizerny
jędza-złośnica
grubas-puszysty
stara panna-starsza niezamężna kobieta

Pozdrowienia i liczę na naj ;)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:10:07+01:00
Skierotyk-zapominalski
dewotka-rozwódka
sknera-nazbyt oszczędny
stary-w podeszłym wieku
kraść-pozbawiać czegoś bez pozwolenia
tchórz-strachliwy
cherlak-słąby fizycznie
jedza-niemiła,złośnica
grubas-otyły
stara panna-niezamężna starsza pani

Pozdroo
2 4 2
2010-01-10T12:18:02+01:00
Sklerotyk - zapominalski
dewotka - pobożna, świętoszka
sknera - chytrus
stary - w podeszłym wieku
karać - wymierzać sprawiedliwość, wydawać wyrok
tchórz - panikarz
cherlak - mizerny , chorowity
jędza - złośnica,
grubas - otyły
stara panna - kobieta w średnim wieku niezamężna
1 3 1