Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:51:03+01:00
Ü22
2.Wenn ich mich schlecht fühle, bleibe ich zu Hause.
3.Wenn ich gestresst bin, gehe ich zu Psychologist.
4.Wenn ich Halsschmerzen habe, nehme ich Tabletten gegen Halsschmerzen.
5.Wenn ich ausgehe, ruhe ich mich aus.
Ü22 (po polsku)
2.Jesli sie zle czuje, zostaje w domu.
3.Jesli jestem zestresowany, ide do psychologa.
4.Jesli mam bole gardla, biore tabletki od bolu gardla.
5.Jesli jestem wykonczony, odpoczywam.

Ü23
1.Aber wenn er keine strarken Halsschmerzen hat, darf er trainieren.
2.Aber wenn er keine Husten und Schnupfen hat, geht er schwimmen.
3.Aber wenn er nicht müde ist, beantwortet er die E-mails seines Freundes.
Ü23
1.Patryk ma mocne bole gardla. Nie moze trenowac.
Lecz jesli nie bedzie mial mocnych bolow gardla, bedzie mogl trenowac.
2.On ma kaszel i katar. Nie idzie plywac.
Lecz jesli nie bedzie mial kaszlu i kataru, pojdzie plywac.
3.On jest tak zmeczony ze nie odpowiada na E-maile swojego kolegi.
Lecz jesli nie bedzie zmeczony, odpowie na E-maile swojego kolegi.
2010-01-10T13:04:45+01:00
Ü22
2.Wenn ich mich schlecht fühle, bleibe ich zu Hause.
3.Wenn ich gestresst bin, gehe ich zu Psychologist.
4.Wenn ich Halsschmerzen habe, nehme ich Tabletten gegen Halsschmerzen.

Tłumaczenie
2.Jesli sie zle czuje, zostaje w domu.
3.Jesli jestem zestresowany, ide do psychologa.
4.Jesli mam bole gardla, biore tabletki od bolu gardla.

Ü23
1.Aber wenn er keine strarken Halsschmerzen hat, darf er trainieren.
3.Aber wenn er nicht müde ist, beantwortet er die E-mails seines Freundes.
Tłumaczenie
1.Lecz jesli nie bedzie mial mocnych bolow gardla, bedzie mogl trenowac.
3.Lecz jesli nie bedzie zmeczony, odpowie na E-maile swojego kolegi.