Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:11:40+01:00
Przeliczenie kwoty 1 euro na złotówki
1 euro ≈ 4,06zł
czyli 1zł ≈ 0,25 euro

Np. jak chcesz wiedzieć ile w zł będzie 36 euro mnożysz 36 × 4,06 = 146,16zł

I na odwrót jeżeli chcesz wiedzieć ile w euro będzie 23zł to mnożysz 23 × 0,25 = 5,75
6 3 6
2010-01-10T12:32:21+01:00
Musisz znać zł jak stoi i podzielić euro na zł
2010-01-10T12:32:38+01:00
Ab obliczyć ile zł zapłacisz za 1 Euro musisz znać obecny kurs Euro, a dzień dzisiejszy za 1Euro zapłacimy 4,0756 zł.
1 1 1