Odpowiedzi

2010-01-10T12:17:05+01:00
1. Dojście Hitlera do władzy (1933) Utworzenie III Rzeszy.
2. Bezrobocie w USA (1939-1941).
3. Ustrój nazistowski Niemcy chcieli zawładnąć całą Europą.
4. Niemcy nie zerwali kontrakt wersalski.
5. Przymusowa służba wojskowa (wermacht)
6. Niemcy chcieli odzyskać tereny ,które straciły po I wojnie światowej.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:18:00+01:00
1.Przyczyny wybuchu II Wojny Światowej:

*powstanie faszyzmu we Włoszech i Nazizmu w Niemczech
*polityka Adolfa Hitlera zmierzająca do panowania na Europą
*wzrastanie konfliktów w Europie - niezadowolenie państw z podziału ziem w 1919 roku podczas Traktatu Wersalskiego
*zbrojenia, łamanie zasad przez Niemcy Traktatu Wersalskiego
*zawarcie przez Niemcy, Włochy i Japonię tzw. Paktu Antykominternowskiego


2.Skutki II wojny światowej:

*zwycięstwo aliantów
* dominacja dwóch mocarstw: USA i ZSRR
* stworzenie ONZ
* obalenie faszyzmu w Europie Azji Wschodniej
* 4-letni podział karny Niemiec i 10-letni Austrii
* śmierć wielu milionów ludzi
4 5 4