Odgadnij przymiotniki złożone na podstawie ich definicji.


a) batalion.................-przygotowujący desant powietrzny


b) zakład.....................-zajmujący się przemysłem rolniczym (nie będzie `rolniczo-przemysłowy`)

c) przepisy.................-odnoszące się do prawa administracyjnego

2

Odpowiedzi

2010-01-10T12:14:31+01:00
A) batalion powietrzny
b) zakład przemysłowo-rolniczy
c) przepisy administracyjne
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:32:11+01:00
A)powietrzny
b)zakład rolniczo-przemysłowy
c)administracyjne


Pozdrawiam:)
4 3 4