Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T12:15:44+01:00
Fenotyp jest ściśle związany z genotypem, bowiem to właśnie oddziaływanie między genotypem a środowiskiem daje fenotyp. Dlatego ten sam genotyp może dać różne fenotypy w różnych środowiskach (tzw. plastyczność fenotypowa), lub odwrotnie - mimo odmiennych genotypów uzyskać ten sam fenotyp.Nieweim czy tro ci cos pomoze ale to jest takie ogólne nie.:D
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:17:45+01:00
Fenotyp to to co mozemy zobaczyc 'gołym okiem' czyli cechy mozliwe do zaobsarwowania;)
a genotyp to zespół genów czyli cos co decyduje o naszych cechach ale nie widzimy tego
6 3 6
2010-01-10T12:19:23+01:00
Genotyp-wszystkie geny organizmu
fenotyp-wygląd zewnętrzny organizmu
2 3 2