Odpowiedzi

2010-01-10T12:19:00+01:00
1. dysocjacji elektrolitycznej
2. wodoru
3. reszty kwasowej
4. malinowy (czerwony)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:19:14+01:00
Kwasy sa to zwiazki chemiczne ktore podaczas DYSOCJACJI ELEKTROLITYCZNEJ
rozpadaja sie na kationy WODORU i aniony RESZTY KWASOWEJ
powoduja zabarwienie oranzu metylowego i lakmusu na CZERWONY
2010-01-10T12:19:47+01:00
Kwasy sa to zwiazki chemiczne ktore podaczas dysocjacji jonowej
rozpadaja sie na kationy wodoru i aniony reszty kwasowej
powoduja zabarwienie oranzu metylowego i lamkusu na czerwony kolor :)

Pozdroo :D