Odpowiedzi

2010-01-10T12:29:32+01:00
Moj tegoroczny bałwan wyglada jak z bajki.
Jest ogromny.
Kapelusz zrobiłam mu z Garnka a guziki z wegla.
Za rece sluzą mu patyki.
Nos to marchewka.
Oczy tez ma z węgla.
Jego ogromny tułow przypomni kule armatnią.

Co roku z rodziną robimy bałwana ale w tym roku jest najpiekniejszy:)


Miałam taka samą prace domowa i dostałam 5+
Pzdr:)
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:19:16+01:00
Mój bałwan którego ulepiłem w tym roku był zbudowany z trzech kuli i był większy ode mnie o trzy głowy.Miał piękną dużą marchewkę za nos,dwie gałązki za ręce,miał na głowie garnek a za guziki i oczy były kawałki węgla,ja dodałem nawet mój stary szalik.Budowałem go razem z rodziną.Ostatnią kulę mocował mój tata wchodząc na drabinę,ponieważ bałwan był ogromny.Od dnia zbudowania z każdym dniem robił się coraz mniejszy aż po tygodniu był równy ze mną,ponieważ lepiliśmy go pod początek lutego.Był bardzo piękny.Pewnego dnia gdy się obudziłem popatrzyłem przez okno i gdy widząc,że śnieg się już kończy,szybko się ubrałem i wybiegłem na podwórko a z bałwana został tylko garnek,marchewka,szalik,węgiel i trochę śniegu patrzyłem się w jego stronę z tęsknotą,bo lepiliśmy go ze szczęściem i radością.To był największy i najpiękniejszy bałwan w moim życiu.

pliss daj naj plisss....:)
23 3 23