Odpowiedzi

2010-01-10T12:23:51+01:00
Wytrwali-mianownik,l.mn,r.męskoosobowy
małego-dopełniacz,l.poj,r. męski
pięknej-celownik,l.poj,r.żeński
wysokich-dopełniacz,l.mn,r. niemęskoosobowy
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:24:18+01:00
Wytrwali- liczba mn. przyp.mianownik rodz. męskoosobowy
małego-liczba poj. przyp dopełniacz rodz męski
pięknej- liczba poj. przyp celownik rodz żeński
wysokich- liczba mn<?> przyp.dopełniacz<?> rodz niemęskoosobowy
5 2 5