Czy Ktoś ma INFORMATYKA DLA KL. 4-6 <wydawnicto MiGRA >> Z płytą
NA płycie jest Komiks!! Przyslijcie mi co mogą mowić ci ludzie!!
JAk ktoś nie ma Płyty To podreczniku na str. 8, 83, 144. 197...
POMÓŻCIE BARDZO PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<jest przykład obrazka co może mowić na str. 197>>
P O M O Ż C I E!!!!!!!!!!!!!1;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:46:26+01:00
str. 8
A jak Abakus
Już w 5 wieku przed naszą erą, w Azji Środkowej, Rzymie i Grecji, w celu ułatwienia obliczeń stosowano glinianą tabliczkę lub deskę, na której, w wyżłobionych rowkach, układano kamienie. Te pierwotne liczydła nazywają się: Abakus
str. 83
O jak obraz
Już wiele tysięcy lat przed naszą erą powstały obrazy - skalne malowidła. Niektóre przetrwały do dzisiaj. Przedstawiają najczęściej zwierzęta: bizony, bawoły, mamuty, konie; rzadziej ludzi.
str. 144
I jak informacja
Wiele tysięcy lat temu ludzie przekazywali sobie informacje ustnie, z pokolenia na pokolenie - starsi młodszym.
str. 197
K jak komunikacja
Przed wiekami ludzie w celu porozumiewania się stosowali sygnały dymne.
2 3 2
2010-01-10T14:23:11+01:00
Str. 8
A jak Abakus
Już w 5 wieku przed naszą erą, w Azji Środkowej, Rzymie i Grecji, w celu ułatwienia obliczeń stosowano glinianą tabliczkę lub deskę, na której, w wyżłobionych rowkach, układano kamienie. Te pierwotne liczydła nazywają się: Abakus
str. 83
O jak obraz
Już wiele tysięcy lat przed naszą erą powstały obrazy - skalne malowidła. Niektóre przetrwały do dzisiaj. Przedstawiają najczęściej zwierzęta: bizony, bawoły, mamuty, konie; rzadziej ludzi.
str. 144
I jak informacja
Wiele tysięcy lat temu ludzie przekazywali sobie informacje ustnie, z pokolenia na pokolenie - starsi młodszym.
str. 197
K jak komunikacja
Przed wiekami ludzie w celu porozumiewania się stosowali sygnały dymne.