Odpowiedzi

2009-09-23T16:35:39+02:00
Czynne:

Chłopiec robi zdjęcie.
Dziennikarz prowadzi wywiad.
Gitarzysta rozmawia z dziećmi.

bierne:

Gitara jest niesiona przez gitarzystę.
Wywiad jest prowadzony przez dziennikarza.
Mikrofon jest trzymany przez dziewczynkę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T17:08:59+02:00
Nigdy nie zapomnę wczorajszego wieczoru! - czynna
Udało mi się przeprowadzić wywiad z moim ulubionym zespołem.-czynna
Moje marzenie zostało spełnione.-bierna
Przeprowadziłam ciekawa i konkretna rozmowe.- czynna
Wywiad został przeze mnie spisany i wydrukowany odrazu po powrocie do domu.- bierna
Zostanie ukazy w jutrzejszej gazetce szkolnej.-bierna
Już nie mogę się doczekać!-czynna